onsdag 3 juni 2009

Frihet har nog aldrig varit så underbart

Tre och en halv timme sen var man fri. Och jag fastnade ingenstans på hela tentan. Tänka sig, jag skrev till och med med bläckpenna! Att jag vågade hahah.. Har aldrig hänt förr.
Jag vet att man inte ska bedöma en prestation utifrån hur den kändes men skitsamma. Det kändes hur bra som helst. Jag måste ha klarat mig. Jag tog till och med tid på mig att önska glad sommar efter sista frågan! Nån kommer läsa det men jag har ingen aning om vem men den personen förtjänar i vilket fall som helst en sommarhälsning. Åtminstone om det är vem som helst utom den där knäppgöken men han blev ju kickad så det är inte troligt...

Nu är jag alltså en halv psykolog. Om några månader hägrar praktiken. När jag började på utbildningen tyckte jag att det låg så långt fram att den tiden aldrig skulle komma. Men här är vi nu. Termin 6. Det är nästan så att man känner sig vuxen snart. Usch vilken skrämmande tanke!
Hoppas ni njuter nu allihopa i klassen som kanske läser detta (har ingen aning om det är fler än tre...), men ändock! Och ni som inte tillhör min klass: hoppas att ni också har en härligt fri kväll!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Härligt vännen! :) Klapp på axeln som jag brukar säga...