måndag 9 juli 2007

Av nån anledning så är det omöjligt att skriva rubrik här i min blogg. Det måste vara nåt fel på just den funktionen. Det har inte funkat på flera dagar nu.

I alla fall var jag och Fia till härnösand och shoppade lite idag. Vi var på jakt efter nåt att ha på bröllopet som vi ska på den 4 augusti. Konstigt nog så lyckades vi hitta nåt båda två. Hon köpte en lila blank klänning och jag en mönstrad tunika med leggings till den. Jag har ingen aning om det är acceptabelt att ha det på ett bröllop men det får lov att gå bra. Det är ju så svårt att hitta nåt man kan ha. Leggings har jag aldrig nånsin haft på mig. Men man blev i alla fall smal av dom. Fettet formligen trycktes tillbaka in i kroppen på mig! Bra.

Jobbigt nog så hamnade vi mitt i en busslast tyskar när vi skulle låna toan på McDonalds. Tydligen så hade dom tänkt samma sak som vi - att vi måste dit innan vi kan fynda!! Hahaha.
Nä nu får det vara bra. Snart ska jag ha testund. Ska dricka mitt nyinköpta Sörgårdste med rabarber, jordgubb och passionsfrukt. I min nyinköpta tekula.

Inga kommentarer: