torsdag 5 juli 2007

Orkestergraven

Japp. Nu e den slut. Orkestergraven. Det var en bra bok, precis som alla andra av Unni Lindell som jag har läst. Hon är skicklig.
Nu blir det snarast att börja på en ny. Har ej ännu bestämt vilken. det blir en senare fråga. Det här börjar nästan likna en ren bokblogg! Men så är jag. Jag älskar att läsa. Älskar verklighetsflykten. Orden. Fantasin. Att ta del av andras liv, avundas vissa karaktärer och inte avundas andra. Det är det bästa som finns.
Under terminen led jag av brist på skönlitteratur. Allt jag hann läsa då var ju mina kursböcker. Men den här sommaren blir det att läsa mycket. Jag jobbar inte så mycket att jag inte hinner med att läsa och det känns ju bra.
Jag jobbar vidare med mitt mantra sen tidigare idag. Jag duger, jag duger. Det gör jag faktiskt.

2 kommentarer:

vego-erika sa...

öh.. vadå?

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. Thanks for the attention, bye). Até mais.