tisdag 3 juni 2008

Sluta äta

Jag har just vägt mig. Det skulle jag inte ha gjort. Jag har just provat mina favoritjeans. det skulle jag inte heller ha gjort. Det gjorde mig förtvivlad för när jag prövade dom insåg jag vilket fläskberg jag har blivit på jättekort tid. Jag kunde inte ha dom. Fick knappt igen knappen i midjan. Jag vill bara gråta och skrika av förtvivlan över detta. Varför ska den där förbannade medicinen göra att jag blir en tjockis? Jag går upp ivikt för varje dag och jag äter bara nyttigt. Jag har inte ätit nån sötsak, kaka eller godis eller nånting på flera år och ändå har jag gått upp 10 kg på några månader. Jag mår verkligen jättedåligt över det här. Jag vill bara gå och dra nåt gammalt över mig. Det får mig att undra om det är värt att ta nån medicin alls. Jag kanske ska sluta med den. För det här går inte. Det här funkar bara inte. Det känns som jag går runt medett bildäck runt midjan. Och jag som alltid varit smal. Det här är förjävligt. På ren svenska.

Inga kommentarer: