lördag 14 juni 2008

Tidiga kvällar

Den här helgen har jag som mål att gå en långpromenad varje dag och dessutom lägga mig tidigt. Det har börjat bra, för jag har varit på min lagoma entimmestur och dessutom givk jag och la mig jättetidigt igår. Blir så idag också eftersom jag ska vara hemma ensam ikväll. Det blir riktigt skönt.
Annars har jag roat mig med att läsa diverse bloggar som jag brukar följa. En är en av de mest kända och lästa i Sverige. Och jag blir så förbannad på den människan som kan vara så blåst att skriva att anledningen till att det är så stökigt i hennes lägenhet beror på att hon inte har nån gullig polsk städhjälp som plockar upp efter henne. Vilken nolla. Och hon ska vara populär? Tydligen gör pengar och bortskämdhet att man blir det.
Inte konstigt att jag inte är poppis då. Jag har ju varken det ena eller det andra.

Inga kommentarer: