söndag 22 juni 2008

Vid dagens slut


Nu är det snart dags för mig att krypa till kojs, eftersom jag ska upp kl 05.30. Men det brukar aldrig vara några problem att kliva upp tidigt om det behövs eftersom jag oftast gör det även om jag inte ska jobba morgon. Men nu ska jag ju alltså det.

Är rätt nöjd med dagen ändå måste jag säga. Har inte gjort mycket men vem har sagt att man måste prestera nåt hela tiden? Varför kan man inte bara få vara? Det är det jag försökt bevisa idag - att man inte behöver åstadkomma något speciellt för att dagen ska bli lyckad.
Det blev en kortare promenad på kvällskanten, och på hemvägen ett stopp på stranden. Kollade på svanar med ungar som låg och tog igen sig på en klippa. Så underbara små dunbollar dom är.

Hursomhaver.

Nu blir det läggdags snart. Har ni haft en bra dag?

Inga kommentarer: