tisdag 27 januari 2009

Funderingar medan håret torkar

Jag sitter här med blött hår och vetskapen om att det inte kommer att ha torkat ens när jag vaknar imorgon bitti. Kul. Ytterligare en inte så kul sak är att jag sitter här i en tröja som ser ut som en isglass. Som jag hittade i garderoben och inte har använt mer än kanske två gånger på två år. Undrar varför. Men nu jäklar, nu har mitt nya färgglada liv börjat!
Tänkte ta mig en liten testund snart. Te och kesomackor-en liten stund av njutning.... eller nått.
Idag lyssnade jag igenom den intervju jag gjorde igår och döm om min förvåning när jag faktiskt tyckte att jag hade gjort ett bra jobb! Jag tycker att jag var mycket bättre än jag själv trodde, för det lät mycket bättre än det kändes under tiden. En aningens för mycket pappersbläddrande bara, men tyvärr så kräver ju intervjumanualen det så jag ser inte det som mitt fel.
Imorgon blir det en tidig promenad, sen lunch med en vän. Om du läser detta så ska du veta att jag kommit att bli lite beroende av våra små sammankomster (läs: jag uppskattar dom jättemycket)!
I övrigt önskar jag mina läsare en trevlig kväll och en god natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och om du läser detta så ska du veta att det gör jag med! Uppskattar dig väldigt mycket :)