tisdag 27 januari 2009

Goder morgon

Så då har denna dag börjat. Och som vanligt har den startat med att jag druckit kaffe så jag har fått ont i magen. Men det är ju som vanligt. Inga konstigheter så långt.
Jag tror inte att det kommer bli några konstigheter senare in på dagen heller, har åtminstone inte planerat in nåt sånt! Men det är ju så med livet att man inte kan planera allt.

För övrigt är jag lite färgstarkare idag än jag brukar vara. Har ett av mina reafynd på mig (klargrön tröja med rosa stjärnor!) och det känns riktigt bra. Jag är så jäkla bra på att hitta billiga saker att det är helt otroligt. Billigt är bäst helt enkelt. Inte för att jag har provat så mycket som är dyrt... hehe...
Igår spelade vi in intervjuer och det gick bra. Åtminstone kändes det bra, men så har jag heller inte lyssnat på mig själv än. Blir idag eller imorgon troligtvis. Jag har dock kommit på att det värsta inte är att lyssna på sig själv, utan att se på sig själv. Jag tycker jag ser så löjlig och nördig ut på film! Men det är väl samma sak för alla, åtminstone till en viss del. Och jag gillar ju dessutom mitt nördiga jag så egentligen är jag nog ganska nöjd! Menmen. Så är det.
På fredag åker jag nog hem och det känns som vanligt. Precis som vanligt.

Inga kommentarer: