måndag 19 januari 2009

Redo att möta dagen

Har varit uppe i ca en och en halv timme. Sett på gomorron sverige, druckit kaffe, ätit mackor och druckit saft. Sitter här nyduschad, insmord och parfymerad och tänker på helgen som gått. Det har varit lugnt. Efter fredagens examination åkte jag ner på stan och hämtade min teaterbiljett, sen väntade en lugn fredagkväll för mig, trots att det var fest här i korren.
Lördagen ägnades åt reashoppande och jag har aldrig någonsin fått så mycket för så lite pengar! Två fina blusar, en tröja och en halsduk för under hundra spänn! Jag måste vara bäst på att fynda. Ett av dessa fynd har jag på mig idag och jag är väldigt nöjd.
Sedan var jag ju och såg pjäsen Fem gånger gud av Jonas Hassen Khemeri på kvällen och det var väldigt bra. En otrolig kombination av komik och allvar. Rekommenderas varmt.
Söndagen ägnades åt promenader, matlagning och skidskyttetittande och lite läsande.
Och nu är det tydligen måndag ocj jag börjar femte terminen på utbildningen. Yeeeyy!!! Nu börjar det verkligen likna nåt! Och skolan börjar vid ett och slutar fem.
Tänkte därför ta mig en liten promenad i snöyran nu för jag hinner ju inte sen.
Hade så bra allihopa!

Inga kommentarer: