lördag 24 januari 2009

Nu sitter jag här igen

I believe in you med Il divo och Celine Dion spelas på youtube. Och jag sitter här med för mycket koffein i ådrorna, och blött hår som aldrig torkar. Fatta att det tar sex timmar för mitt hår att torka! Det är en aning jobbigt. Med det luktar ju gott i alla fall.
Vet inte vad jag ska göra denna dag. Promenad till strömpilen kanske, och tittande på skidskytte. Det verkar ju lovande för svenskarna inför dagen. För herrarna alltså. Damerna gick det ju inte lika bra för på sprinten.
Sen är det ju konståkningen också! Damernas fria program på eftermiddagen. Ska också bli kul att se på för jag älskar verkligen konståkning! Det blir med andra ord en fullspäckad sportdag, det är ju damernas störtlopp också och det går ju rätt bra för anja pärson i fartgrenarna sså man får väl hoppas på det bästa.
Nu tror jag att jag måste betala några räkningar.... Inge kul alls.

Inga kommentarer: