lördag 17 januari 2009

Nu ska jag skärpa mig!

Det är den sjuttonde januari och jag har inte bloggat en enda gång i år. Nu måste jag bättra mig.
Iaf. Skolan har börjat igen tack å lov, och på måndag börjar femte terminen. Det innebär att jag snart är halvvägs i min utbildning. Ooooootroooligt.
Idag har jag varit på staan och fyndat lite bra saker. två blusar för bara 49 spänn och en tröja och en halsduk för också bara 49 spänn. Helt sjukt billigt!
Sen hittade jag en sak jag varit på jakt efter länge. På clas olsson. Detta var ett bananfodral! Har jagat ett sånt länge nu och som tur är passade min provbanan som jag hade hemma perfekt! Ett riktigt fynd även det.
NU ska jag dricka kaffe, sen ska jag se på skidskytte, duscha och göra mig iordning för kvällens teater på folkets hus. Ska se Fem gånger gud av Jonas Hassen Khemeri. Hoppas på skratt!
Nä nu är kaffesuget för stort, måste ta mig en kopp. Cioa!

Inga kommentarer: