lördag 19 september 2009

Äntligen mobil!!!!

Asså fatta. Jag har inte haft en riktigt fungerande mobil sen innan sommaren då min gamla älskade trotjänare la av. Förrän idag!!! NU är jag ägare till en ny nokia (modell minns ej) och den är verkligen toppen!!! Enkel och funktionell, dessutom kamera som jag aldrig haft förr. Och dessutom att man kan lyssna på och spara musik. Har jag helle aldrig haft. Tro inte att jag är nån tekniknörd som låter så himla upp i gasen över detta - nejdå; jag är bara så lycklig över att ha en telefon som faktiskt funkar!
På tal om saker som funkar så påbörjade jag ett experiment i början på veckan eller om det var i slutet på förra. Även det går galant, mycket galantare än jag trodde. Och snart är det praktik! Jag längtar och fasar samtidigt men det är nog ganska normalt... :P

Inga kommentarer: