lördag 12 september 2009

Värsta glada dagen!!!

Idag har jag varit så glad och på så bra humör!! Tvättade imorse, och lyckades till och med vika tvätten och lägga in den skåpen direkt efteråt. Har liksom aldrig hänt nånsin i historien.
Sen tog jag en tur ner till city, blev lite shopping för jag kunde bara inte motstå!!! Kul var det och nöjd är jag :D
Sen har min hemska ensidiga huvud- och nackvärk varit något bättre idag, jag tror det beror på att jag börjat några övningar igen, dom där jag fick av sjukgymnasten i våras. Och tro det eller ej; men dom ger omedelbart resultat.
Det enda jag inte hunnit med idag som jag skulle vilja är att ta en promenad. Får se om jag hinner, ska iväg ikväll igen. Med Stefan såklart!!!! Hade jättetrevligt hemma hos hans föräldrar igår, åt middag och smuttade vin framför teven! Hur kan jag, JAG ERIKA, ha sån tur? Det måste vara så att det är min tur nu. Till sist får man det man förtjänar.

2 kommentarer:

F sa...

Medans det går uppåt för dig går det bara neråt för vissa andra.

Linda sa...

Åh!! Njut vännen :D