måndag 21 september 2009

Jag är bra, snäll, trevlig, duktig, glad, lycklig

Kommit hem för en dryg timme sen, från Stefan. Han skulle ju till jobbet, så skjutsade hem mig på vägen.
Har spenderat denna dryga timme med att göra morgonbestyr, köätt mig, lyssnat på rix morronzoo, sett ett avsnitt av vänner. Planerat vad jag ska göra på skolan, skrivit inköpslista. Längtat till den här kursen är slut, väntat på praktiken. Ska idag öva på föredraget, sen skriva populärvetenskaplig artikel. Mindfulness, acceptans, ACT vid kronisk smärta. Nåt av detta ska denna artikel handla om. Beror på om jag hittar nån bra litteratur.
Jaja. Hursomhelst ska jag gå och borsta tänderna nu, sen spatsera iväg till campus.
Får se om det blir mer bloggande idag, kan inte lova nåt, är ju nöjd med att ha fått till ett inlägg iaf!!

Inga kommentarer: