torsdag 10 september 2009

Äntligen sjuk

Konstig rubrik va, hur kan det komma sig att jag säger att jag ÄNTLIGEN är sjuk? Jo det ska jag tala om för er. Jag har känt under en lång period att något har varit på gång i kroppen, haft sådär småont i halsen länge och känt mig hängig. Och NU ÄNTLIGEN har sjukdomen brutit ut. Bra, för då kommer den ju snart gå över kan man anta. Jag misstänker bihåleproblem, har ont i hals och ansikte. Det liksom värker på högra delen av ansiktet, över ögat, kinden och ner mot tänderna.
Jag skulle ha varit ledare för ett seminarium idag. Men så blev det inte. Jag är tvungen att va hemma och behandla mig med kortisonnässpray och bafucin. Blir väl att skriva en komplettering i helgen om jag orkar.
Hur som helst. Hoppas ni har klarat er från sjukdom än så länge.
Blääääääeuuuuu......från mej.

2 kommentarer:

Josefin sa...

Haha, det är ju bra att du blivit sjuk så vi bloggläsare får något att läsa ;) Bra jobb inför seminariet idag!
Massa kramar!!!!

erika sa...

Tack fina josefin!!!
Joo visst finns det fördelar för mina MÅNGA läsare att jag finner blogginspiration mitt i alltihop!!! Jag vet ju att ni har saknat mig SÅÅÅ mycket, eller hur?? :D