måndag 11 april 2011

Anande av ugglor, fast inte i mossen

Tidig måndag morgon. Inget fel med det tycker jag. Är nog ganska redo för en ny vecka. Och det har verkligen varit en fantastiskt bra helg! Först med god god middag och en massa Family Guy och The Office, och sen ett tvåtimmars-spinningspass igår på iksu. Känns i bena idag kan jag säga!! Och jag är så stolt över att jag orkade hela vägen....och ännu gladare för att jag faktiskt hade orken, jag var inte ens nära att inte orka. Första halvtimmen 45 minuterna var sega som vanligt för det tar nästan alltid så lång tid innan benen vaknar. Men sen var det bara att tuta och köra :) wiiiieee
Nu sitter jag och häller i mig kaffe för att vakna till riktigt. dessutom ser det ut att bli sol och ganska varmt idag så bara det är en anledning till ännu mer wiiiiieee!!!

Inga kommentarer: