fredag 8 april 2011

Big bang

Igår beställde jag första säsongen av Big Bang theory på DVD och fatta att jag fick den i brevlådan redan IDAG!!!! Inte klokt vad snabba dom var på cdon. Så nu har jag fått mig några avsnitt till livs och tar jag mig en kopp kaffe medans jag laddar för zumban på iksu om en timme.
Imorgon blir det inte att träna, dels för att jag har tvättid kl 7 men också för att jag nästan alltid brukar ta mig friheten att vara helt ledig från alla krav på lördagar, om jag kan. Och imorgon verkar det som att jag kan det!
Jag var på stan en jättekort sväng efter lunchen på skolan och jag spankulerade omkring lite här å där å överallt. Fick en ingivelse att jag skulle gå in på Bikbok (ett ställe där jag aldrig nånsin har köpt nånting) men av en slump dök jag rätt på en ställning med reavaror och där fyndade jag ett fint härligt och framförallt färgglatt linne för 75 spänn!! En bra inledning på helgen tyckte jag och var himlarns glad när jag åkte hem :D
I övrigt har jag nog bara gått runt och haft det ganska bra idag, till o med tänkte jag köpa mig en bukett tulpaner på ICA för att ytterligare späda på glädjen men jag ångrade mig när jag insåg att det är rätt onödigt med några ynkliga blommor för 45 kronor som ändå vissnar på några dagar och helt o onödan fraktats från holland.
Däremot blev det inköp av tre paket pasta för 19 kr, vilket var alldeles som hittat tyckte jag :)
Jaja. Ni får väl ha det så bra ni kan ikväll, själv sticker jag snart på träning!!

Inga kommentarer: