tisdag 19 april 2011

Return of sleep? Pepppar peppar ta i trä

Bara ett konstaterande av att min sömn inte varit lika uppåt väggarna som tidigare. Får väl se hur det kommer utveckla sig. Är ju bra om det håller i sig men gör det inte det så blir jag inte särskilt förvånad heller. Mest av allt ska jag nog passa mig för att förvänta mig att den nu ska vara bra varje natt för det kommer den då inte att vara....
Sitter just nu och funderar på om jag ska gå till skolan först och träna sen eller om jag ska träna först och ta skolan efter det? Ska bara dit och hämta några papper så kanske jag lika gärna kan ta det sen. Ska kolla om det går något cykelpass vid elva-tiden jag kan spontant hoppa in på. SKulle vara bra det.

Resten av dagen ska jag nog ägna åt att sola mig lite, om det nu skulle bli någon värme. Dessutom ska jag sitta och skriva lite hade jag tänkt. Det blir en skön dag idag, det känner jag på mig. Ser framemot en sådan dag.

Inga kommentarer: