tisdag 19 april 2011

Embrace :D

Det blev ett pass men det gick sisådär. Är inte i mitt bästa slag just nu känner jag. Kanske skulle man vara välförtjänt av att pausa träningen några dagar och bara vila....jag tror faktiskt att det skulle behövas... :(
Men jag försöker omfamna denna kommande påskhelgs möjligheter till lite återhämtning, åtminstone fysisk sådan. För någon mental återhämtning har jag svårt att tro att det blir...dessvärre.

Jaja. Jag drog en timme på stan och fann mig ett par skitsnygga jeans! För bara 200 spänn dessutom, som hittat. Som faster Hanna skulle ha sagt.
På tal om henne förresten. Jag skulle göra vad som helst för att träffa henne igen. Det är snart 7 år sedan hon dog men det känns som det inte gått någon tid alls. Hon var tuff, hon var fräck. Hon var sådär som jag själv vill vara. Så även hennes anda omfamnar jag denna eftermiddag framför datorn. Hon var en inspiration till att gå sin egen väg, och visade att det finns många sätt att leva ett liv på. Allt och alla är inte stöpta i samma form och kan inte förväntas följa samma väg. Jag gör inte det. Jag följer inte samma väg. Jag skapar min egen.

Inga kommentarer: