onsdag 6 april 2011

Cut myself some slack???

Just i skrivande stund har jag lite svårt att tro på mig själv. Det beror på känslan. Men allvarligt talat så tror jag att jag skiter i känslan. Jag väljer verkligheten och jag vet att verkligheten och känsla inte alls alltid stämmer överens. Oftasst stämmer de ju inte överens alls så då är det lika bra att låta bli att intala sig det. Så jag väljer att tro på att jag tror på mig själv. Så enkelt det var att komma fram till detta!!!

Annars sitter jag har och gruvar mig inför att diska, samtidigt som jag väntar på att gå till iksu och längtar efter att köpa nya handdukar och lakan på ikea. Inte för att det är nått fel på mina lakan. Men jag vill ha fler med FÄRGER och MÖNSTER!!! Bara därför måste jag in å kika på hemsidan nu....hehe...
puss puss på er

Inga kommentarer: