tisdag 29 mars 2011

Jag är tillbaka :D

Hade tydligen bloggpaus igår. Helt oplanerat, det bara blev så helt enkelt. Och inte bara det att jag är tillbaka här på bloggen, jag är tillbaka i ordets alla bemärkelser faktiskt och det känns faktiskt helt otroligt bra.
Så ni som nu blir avundssjuka....synd för er.
Lyssnar på "Breakaway" med Kelly Clarkson, och förundras hur väl texten stämmer överens med mitt liv och min resa. Ibland måste man helt enkelt bestämma sig och det har jag i mångt och mycket gjort. Och det ligger många beslut framför mig också. Även om allla inte är lätta och svaren på förhand givna, ser jag framemot att göra dem.

2 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Hej! Förlåt för sent svar, lite mycket med allt. Men bättre sent än aldrig -klänningen kommer från h&m och kostar 499 :) super snygg!

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

fööörlåt igen, fel klänning. h&m stämmer bra men priset var 199 -bra va?! haha