söndag 13 mars 2011

Det hjälpte!!!

Promenerade ner till stan (ca 4 km) eftersom jag ändå skulle på apoteket. Var en ganska långsam och maklig takt jag höll för det tog väl sådär 45-50 minuter att gå. Men jag unnade mig den tiden (och dessutom gick jag inte i träningsskor - hade jag gjort det hade det nog gått fortare). Var ganska skönt att bara gå och gå och gå. Försökte lyfta humöret som varit sisådär de senaste dagarna. Men man kan ju inte va på topp jämt så...hehe :D
Köpte mig ett te på en hälsokost-affär som hette Bright Mood i hopp om att det kanske skulle göra sitt till. Och det är inte helt omöjligt att det hjälpte faktiskt :) Fast om det var nåt annat som gjorde det spelar ingen roll, huvudsaken att molnen i skallen lättade lite. Man får ibland vara nöjd med det lilla.
Men nu är jag ashungrig alltså. "hoppade" i princip över lunchen idag, det blev bara en banan och en såndär "nyttig" chokladbit. Inte mycket att hurra för med andra ord.
Så det blir nog en tidig middag, liksom en tidig kopp eftermiddagskaffe. Och ikväll blir det iksu.

Inga kommentarer: