lördag 12 mars 2011

Finklädda jag

Har lyckats lirka på mig strumpbyxorna. Dom sitter åt mindre nu än sist jag hade dom, måste vara all träning som gjort sitt till??? Hoppas kan man ju. Idag blir det dock inget tränat. Blev istället en tur till strömpilen på förmiddan där en dörrmatta och diskmedel inhandlades. Och en ask Panodil. Det blev lördagens shoppande haha :D Inte för att jag behövde nåt annat, så är mer än nöjd med detta.

Ägnade sedan ett par timmar åt mat (lunch), skidskytte, samt att nästa fast axelband på finklänningen jag har på mig nu och ska ha på mig resten av eftermiddagen och kvällen. Och det blev riktigt bra; superdupernöjd är vad jag är. Särskilt eftersom banden sitter fast nu och inte behöver sättas favst gång på gång på gång.
Annars sitter jag just nu och lyssnar på Dead by April (japp nu blir F glad). Har just hällt i mig en kopp kaffe som satt utomordentligt fint.
På tal om fin så är det nog ändå vår snart. Trots bakslaget häromdagen så tappar jag inte hoppet!!! Och det kommer jag inte göra även fast fler bakslag säkerligen kommer.... :)

Just ja!!! Tillbringade kanske 20-25 minuter på spikmattan tidigare idag. Hade glömt hur underbart skönt det är och att mina smärtor faktiskt försvinner av det. Ska nog lägga mig på den en stund till innan jag ska iväg.
Hoppas ni alla (hur många ni nu är) får en bra lördag och att ni slipper se Melodifestivalen ikväll!! :D

Inga kommentarer: