torsdag 10 mars 2011

Underbart lat

Jag kände att jag pressade mig själv för hårt igår, vilade inte när jag borde ha gjort det utan tvingade kroppen göra något den inte ville. Egentligen var varken kropp eller knopp pigg på spinning igår men ändå tvingade jag mig iväg. Så jag bestämde mig där och då att idag skulle jag bara ta det lugnt och slappa, åtminstone rent träningsmässigt. Kanske på sin höjd en promenad om jag känner mig inspirerad.
Annars är det väl en såndär halvtrist mellandag idag; varken upp eller ner, mer eller mindre. Lite trist är det också. Men det är ju oftast så med mig, jag har inte direkt något mellanläge. Håller mig ständigt igång känns det som. Jaja.
Har blivit tvättande imorse, sen bar det iväg till strömpilen där jag handlade på Maxi samt en vårjacka på Vero Moda. Skitsnygg svart i fuskskinn. Kommer bli riktigt snygg i den tror jag haha :D Den och mina rosa converse och en av mina älskade sjalar. Känns nästan som jag blivit modemedveten på gamla dar....fast dom flesta som sett mig skulle nog inte hålla med om det.... Snarare är det så att jag gillar kläder å sånt mer nuförtiden än förut, men i princip aldrig något som är "modernt".... :P Men jag är sjukt nöjd ändå..

Nu börjar solen skina in genom fönstret igen, den har varit borta ett par timmar men nu börjar det se ljust ut igen :)

Inga kommentarer: