torsdag 3 mars 2011

Jag säger inte förlåt

Det känns som att flowet jag varit inne i den senaste tiden kan fortsätta. Och jag ber inte om ursäkt för det, även fast det lätt anses vara lite fult att må bättre än på länge. Hur kan det vaara så egentligen? Istället för glädje får man skuld över sig, som om att det är fel natt för en gångs skull känna något bra. Det har jag inte varit bortskämd med och kommer knappast bli det heller. Men när jag faktiskt känner den här bra-iga känslan då tänker jag fortsätta känna den och inte låta någon förstöra det för mig. Så är det med det.

Kaffekoppen står här bredvid mig och luktar gott. Smakar tyvärr inte lika gott då kaffet fått stå på bryggen liiite för länge. Idag ligger en hel del framför mig så jag känner att jag måste ladda upp med det som står till buds. Men värre kunde det ju ha varit - jag hade kunnat vara utan kaffe också! (hemska tanke!!!).
Annars hoppas jag i nuläget mest på att mina onda fötter ska bli lite mer onda, och att våren ska komma och torka upp all snö och blöta så att jag kan börja använda mina nya, underbara, ROSA converse!!!!

Inga kommentarer: