lördag 13 december 2008

En trött morgon med mycket att göra

Det har varit en konstig morgon hittills. Först och främst kanske för att jag drömde alldeles innan jag vaknade att jag redan var uppe och såg lucia och tvättade, och grejade. Så när mobilen ringde blev jag ytterst förvånad. Så nu känns det som att jag har gjort allting två gånger, både tvättandet och luciatittandet. Weird.
I alla fall. Har nu bytt lakan i sängen för jag ska kunna tvätta de andra. Efter tvättandet blir det nog lite skrivande rapporten, en julklappsjakttur på stan och sen ska jag stanna vid skolan och låna några böcker på UB. Hade inte med mig mitt lånekort igår så det blev nästan katastrof. Och tyvärr vet jag fortfarande inte riktigt vart jag har det.... Grejt. Får väl leta vidare.

Även fast jag sovit bra inatt hänger ögonlocken nu. Och jag känner mig lite ensam här jag sitter. Inte mycket att göra åt det, hur gärna jag än skulle vilja. Ska nu leta lite låtar att lyssna på på youtube.

Inga kommentarer: