fredag 19 december 2008

Jag måste varva ner

Ända sen igår har jag känt mig alldeles uppjagad. Jag har inte kunnat släppa tankarna på skolan och hur bra det gått den här terminen. Jag är bara så nöjd. Och igår kväll skickade jag dessutom in min rapport som jag är så sjukt nöjd med. Jag är verkligen spänd på att få veta vad min handledare tycker. Jag kan inte tänka mmig att jag inte blir godkänd eftersom det känns så bra.
Jaja.
Nu är jag jag alldeles skakig. Jag tror det är koffeinet som kickar in. Och tanken på att jag snart är hemma. Jag har verkligen inte varit hemma mycket den här terminen. Typ 3 ggr. Och det har känts alldeles lagom.
Nu hoppas jag bara att det blir en skön jul, men det tror jag. Jag har inget som hänger över mig vad gäller skolarbete utan tror att jag kommer kunna slappna av ganska bra. Lyssna på jullåtar och läsa. Och se på tv. Och inte minst att äntligen få vara med mina småpojkar! Jag saknar dom små herrarna väldigt mycket. Hoppas dom känner igen mig bara. En av dom vet jag kommer vara rädd så jag har inga större förhoppnigar om att få träffa han förrän efter nyår typ :). Hehe. Jaja. Nu: städa och plocka i ordning lite i mitt lilla krypin.

Inga kommentarer: