lördag 27 december 2008

Jag fick julklappar!

Nu är det tre dagar sen det var julafton. Och jag fick paket jag med!
Jag fick en vattenkokare och en halskedja med min initial av fia, en tröja och långa tjocka strumpor av frida, en pyjamas och en mysdress och strumpor och underkläder av mamma, och lotter av pappa och daniel. Jag vann 40 kr. Sen fick vi som alltid den årliga slanten från vanligt håll.
Och jag som inte hade önskat mig nånting jag fick sådär mycket fina saker!
De här dagarna sen julafton har jag tillbringat med att läsa böcker, vara ute och gå och dricka kaffe och äta mat. Typ. Och lekt och bara njutit av att vara hemma med kattpojkerna!
Nu ska jag gå och dricka kaffe med en sockerbit sen ska jag nog gå och byta lakan i sängen. Sen blir det nog läsning och promenad i dag med.
På måndag ska jag till härnösand och hälsa på L. Det ska bli roligt.

Inga kommentarer: