torsdag 18 december 2008

Inställt!

Skit också. När jag kom på skolan visade det sig att föreläsningen va inställd. Det var synd för jag hade gärna velat höra om det perspektivet det skulle föreläsas om idag. Jaja, jag kunde iaf hämta ut min tenta och i förhållande till hur jag trodde det gick så gick det sjukt bra! Jag fick bra kommenterar igen. Jippiii!!!
Men sen knatade jag hem i blåsten och läste ut en familjeterapibok och sitter nu och filar på min rapport jag ska skicka in ikväll. Samtidigt lyssnar jag på Happy X-mas och dricker upp min sista röda glögg. Den är så sjukt god, hoppas dom har inhandlat nån sån hemma.
Hur som helst. Ska väl fixa nån mat innan jag ska gå. Vi har handledning kl 15 men jag ska gå en aning tidigare än så....
Jamen hej då med er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack =)