fredag 7 september 2007

ajajajaj

vet inte egentligen varför jag valde den där rubriken. kanske beror det på att jag har ont i magen. troligtvis.
Nu har ju skolan börjat iaf men jag kan säga att det här med filosofin är rakt inget för mig. Det är gruppdiskussioner hela tiden och då vill det ju till att man fattar nåt av det man ska diskutera. Och det gör inte jag.
Jag fattar inte ett jota. Tur att jag har min psykologi. trodde aldrig att jhag skulle säga så, men det är lättare att greppa. Det är lättare att prata om sånt som e mer konkret. Nog för att psykologin kan sväva iväg ibland.
Fan asså. Jag mår inte riktigt bra. Jag har en massa konstiga symtom hela tiden och doktorerna tror inte på mig. Jag va till doktorn för att ta ett särskilt prov och vad fock jag vet dagen efter´? Jo att dom minsann inte alls tagit det där provet som jag hade krävt bara för att doktorn inte trodde attg det kunde varfa de jag trodde*!!! FY sjutton alltså. I det här fallet så vet jag faktiskt bättre. Inte för att det krävs mycket för att veta bättre än en läkare.... Dom tror ju aldrig på en ändå..

Inga kommentarer: