torsdag 13 september 2007

Lång, lång dag

En lång dag framför sig. Jag vet tamejsjutton inte hur jag ska ta mig igenom den. Dom tre första timmarna går bra för det handlar ju om mitt eget ämne. Men filosofin på eftermiddan. Kanske ska jag bara gå dit en stund för att pricka av mig på närvarolistan och sen försöka smita...? Det har lyckats förr.
Jag tror det är nått fel på adressändringen för jag får ingen post.
Hade en jättekonstig dröm inatt. Fattar inte alls hur den hänger ihop. det är så sällan jag kommer ihåg det jag drömmer så jag blir förvånad. Men jag lärde mej en sak.

Jag måste försöka komma ihåg att köpa munskölj och flourtabletter på apoteket. Hur? Ingen aning.
Nästa vecka måste jag storhandla på Maxi. Fast storhandla med mina mått mätt är ju kanske inte så mycket. Men åtminstone mer än jag brukar... jaja, hejdå.

Inga kommentarer: