torsdag 20 september 2007

Ätit lunch men ändå hungrig

Min äckliga torra matlåda har bara gjort att jag är ännu hungrigare nu än innan. Och jag var inte ens hungrig innan jag åt.
För lite vattendrickande och för mycket kaffedrickande har gjort att jag har en begynnande huvudvärk. Men det är ju inget som inte en halvliter vatten kan avhjälpa. Tyvärr kan jag inte dricka så mycket för då kan jag nog knappast sitta still på föreläsningen.
Har ringt posten och adressändring fram och tillbaka för att få veta var min post tar vägen. Tror att jag äntligen har fått lite klarhet. Nu ska det iaf ordna sig. men man kan aldrig veta för det har dom sagt förr. Jävla lurendrejare! Jag har viktiga papper och dessutom en dyr bok som jag inte har fått pga detta! vet inte hur det ska lösas...
Imorgon kväll kommer brorsan och hälsar på över helgen. Nu skriker mina celler efter vatten så jag måste gå. Tjingeling.

Inga kommentarer: