söndag 9 september 2007

Shopping spree...!

För att vara en sparsam person så har jag verkligen haft en slösaktig vecka. Men jag har inte alltför dåligt samvete. man måste ju unna sig nåt här i livet, och inte göra som jag gjort tidigare.
Idag blev jag helt betagen i en jättefin lila och svart halsduk med matchande tumvantar!!! Jag kände bara att jag inte kunde gå hem om jag inte hade dom med mig! Och det är verkligen olikt mig. Min devis har ju alltid varit att jag aldrig behöver nånting. Nu har jag börjat tvinga mig själv till förändring. Och det är jag glad för.

Snart så flyttar nog hugo hem till oss (hem hem inte hem i umeå). Då har vi 6 ällskade vänner.
Ingen kan förstå hujr mycket saknar dom nu. Jag har ju inte träffat dom på en vecka. Tur att det är vardag imorgon iaf. Det känns lite tryggare. Men med så många barn så kan man aldrig andas ut. Alltid är det något man måste oroa sig för. Oftast flera.

Inga kommentarer: