lördag 29 september 2007

Första natten med Hugo

Hugo har nu varit hos oss i ett dygn och det har gått väldigt bra. Han är en riktig spinnare och han har ätit jättebra. Han verkar inte ha särskilt ont alls. Tack ocg lov för det.
Igår kväll skulle vi ge han lite mat eftersom han inte hade ätit på ett dygn. Vi trodde att han var helt vaken efter sövningen för han verkade vara stabil och så. Men efter han ätit började han hosta och det lät jätteotäckt! Jag var helt säkert på att han hade satt i halsen och att han inte va riktigt vaken ändå. Han hostade i tre omgångar. Men det gick över och han har inte gjort det sen dess.

Jag är alldeles ledbruten idag. Det känns som om jag har kört ett hårt träningspass. Det har jag inte. Ändå har jag träningsvärk i axlarna och i magen. Hmm..
Har blivit en liten promenad tidigare imorse. Det är kallt nu. Ändå ska jag ut igen en tur till senare.

Inga kommentarer: