lördag 22 september 2007

Ännu en lördag

Lördagarna kommer tätt nuförtiden tycker jag. Och man börjar kunna urskilja ett mönster i lördagarna. Ena lördan e man hemma, andra e man i umeå. Bara en vecka kvar till kognitionskursen börjar nu. Roligt. Eftersom posten schabblade bort min bok så har jag lånat den och redan börjat läsa. Därmed sparar jag in nästan 400 kr. Minus litegrann eftersom det kostar att kopiera, för det måste jag göra.
Men ändå.

Dagens inköp blev en kaffebryggare! Som jag har behövt en sån! Svart och fin var den.... Nu finns det risk för koffeinchock. Åtminstone lite oftare än annars. Synd att man blir så kissnödig av allt kaffe bara.... Och rätt ofta även huvudvärksbenägen... Uttorkning är ju aldrig bra.
En timme kvar till Deal or NO Deal. Men det är ju Svensson, Svensson samtidigt så det blir nog att man ser på det istället. Konstigt nog så tyckte jag inte att de va nått större fel på det även fast det har gått tio år sen dom körde förra serien. De e ju kul att dom vill satsa på samma en gång till....

Inga kommentarer: