måndag 17 september 2007

En ny vecka. Nya tag?

Inte direkt, för att svara på min egen fråga. Men en ny vecka är det väl vare sig man vill eller inte. Oavsett om man åstadkommer nåt eller inte. Imorgon ska min hemtenta lämnas in. Jag tänkte gå tidigt till skolan och få det bortgjort. Vet dessutom inte ens vart jag ska lämna den så jag behöver en liten extra stund på mig att hitta rätt.
På tal om att hitta rätt så ska jag på Djurens Rätts möte på stan imorgon kväll. I en ny lokal tydligen så jag vet inte alls vart det ligger. Bara på ett ungefär. Får väl gå tidigt så jag hinner.

Saknaden är stor men den måste övervinnas, hur svårt det än må vara. Imorgon är det tre timmars föreläsning om motorik. Tack och lov att jag inte behöver jag göra tentan. Om två veckor börjar den nya kursen iaf och då får jag vara med på riktigt. Kognitiv psykologi. Spännande.

Inga kommentarer: