tisdag 17 november 2009

Av nån anledning

Jag känner för att göra av med pengar idag. På nåt riktigt onödigt. Kanske beror det på att jag mår lite bättre idag, men jag tror inte att det är därför. För mår jag kasst kan jag också känna ett plötsligt behov av att slösa. Jag antar att ingen av dessa strategier av särskilt bra.
Jaja vi får väl se vad som häner, dagen är ju långt ifrån slut än. Tack och lov.
Alltså jag har såna djävulska hungerskänslor även fast jag käkade lunch för bara nånn timme sen. Jag måste ha allvarlig magkatarr gissar jag på. För även när jag just har ätit så känns det i magen som om jag aldrig ätit i hela mitt liv. Tuggar på en sån där jätteäcklig gaviscon-tuggtablett nu för att se om det blir bättre. Vilket jag inte tror för dom har inte funkat hittills. Det är det äckligaste jag nånsin smakat alltså. Blir som ett fluffigt skum och fastnar mellan tänderna och i hela munnen, bläigt är det. Blääääigt!!!!
Nej nu ska jag gå och köpa mig en risrfrutti sen är det dags för sömnbehandlingen som jag är med och observerar.

Inga kommentarer: