torsdag 26 november 2009

Livet ler mot mig

Tro mig när jag säger att jag haft min beskärda del av skit och i livet. Därför är jag nu så himla glad och lycklig just nu!!!
För allt bara faller på plats och ordnar sig. Jag går en utbildning som jag trivs jättebra med och ett framtida yrke som är det enda jag kan tänka mig. Jag har den underbaraste pojkvännen i hela universum som jag älskar så mycket att jag håller på gå sönder. Jag mår bra. Jag trivs med hela livet just nu. Och om jag varit tveksam till om jag fattat rätt beslut angående studieuppehållet så kom detta helt på skam igår. Ni kan aldrig gissa vad som hände! Jooooo.... Jag har fått jobb under hela mitt studieuppehåll nästa termin!!!! Jag kontaktade för bara ett paar dagar sen en av arbetskamraterna på mitt jobb och sa att jag var tillgänglig för jobb under hela vintern, våren och sommaren. Och igår hände det.....då ringde en annan av arbetskamraterna som ska vaara tjänstledig och erbjöd mig sin tjänst på 80 till 100 procent under 6 månader med start i slutet på januari/början på februari!!!!!!!!! Kan ni fatta det!!! Jga blev så sprudlande överlycklig och naturlgtvis tackade jag ja, ja, ja, JA, JA!!!!! Är det inte helt underbart fantastiskt..... På samma ställe som jag jobbat tidigare, med samma person, samma personal, samma allting!!! Och jag som trivs så bra med det jobbet, är det bästa jag någonsin haft!!!!
Jag får ständigt dessa tecken på att det jag gör och de beslut jag fattar är helt och hållet rätt för mig. Jaag kaan inte fatta att JAG kan ha sån tur i MITT lliv.... Men jag tackar, bockar och tar emot. För det är jag värd. Jag är så sjukt mycket värd det att det finns inte.

Inga kommentarer: