onsdag 18 november 2009

En kaffe tack

Japp. Nu sitter man på jobbet då. Och har just svept en kopp kaffe. Ja just det du läste rätt. EN KOPP kaffe, inte en mugg. Tänkte att det var bättre att ta en kopp så att man inte dricker alltför mycket. Jag är ju en sån person som brukar svepa TVÅ MUGGAR på morgonen i vanliga fall. Men med en protesterande mage är nog det ingen bra idé.

Sitter och tänkte läsa på lite om motiverande samtal nu, kan vara väldigt användbart när man möter många sorters patienter. Dessutom så ska jag på ett studiebesök om ett par timmar, på lekterapin här på sjukhuset! Spännande va? Jaag minns när jag var på lekterapin när fia var nyfödd och jag följde med hit och hälsade på. Så undra om man känner igen sig nåt.... haha.

Jaja. I alla fall blir det Umeå imorgon, får se om det blir att man åker kl 4....men vill ju gärna komma iväg kl 2 så man är framme i lagom tid kl 6. Ska kolla upp detta med min handledare idag.
Nej vet ni vad....nu blev jag nästan sugen på en Fizzy Bone, jättestora godisar som har blivit mina favoriter under tiden jag har varit på praktik. Har bara sett att dom finns här i den lilla affären - nån som vet om dom finns nån annanstans?

Inga kommentarer: