lördag 14 november 2009

Jag är bäst på fynd

Japp det är jag. And I'm not even sorry.
Nä men allvarligt. Fia hälsade på mig i Sundsvall igår och då gick vi på myrorna. Och jag hade inte väntat mig att hitta nånting för var inte ute efter nåt. Men det är då det händer!!!
Mitt i den enorma bokhylan som täckte ena väggen hittade jag en sprillans ny kursbok som jag ska ha nästa termin!!! 35 pix istället för ca 500 i nypris. Är det inte helt osannolikt bra? Jo de klart det är....
Gjorde andra bokfynd också, en tjock grund-bok i psykologi, en skönlitterär, en sluta stressa-bok, ett korsordslexikon oh nån till. Jo just det; Julberättelser av Charles Dickens!
Jag är typ nöjdare än nöjdast!
Och en sak till jag är sjukt nöjd över är detta: Akademibokhandeln öppnade i Sundsvalls City häromdagen och hade Dan Browns nya till superlågpris. Dessutom fick man en värdecheck på 200 på köpet.... Så lutar åt att det blir fler böcker snart!!!

Inga kommentarer: