fredag 3 december 2010

Alltings relativitet

Måste inleda med att säga att jag är på dåligt humör, men gör mitt bästa för att dölja det. Skulle det hända att något som liknar dåligt humör slinker igenom i detta inlägg så vet ni varför. Jag är alltså på dåligt humör.
Biter på naglarna gör jag också. När naglarna ser ut på ett visst sätt är dom exgtra lockande att tugga på. Och när man har bitit på dom litegrann men inte är riktigt "nöjd" med resultatet. Då känner jag att jag måste fortsätta. Fult blir det men ack sådan tillfredsställelse det ger att bita och tugga och dra och slita. Ja, jag vet att det är äckligt det jag skriver. Om ni bara visste hur många gånger folk frågat mig om jag inte vet att det är lika smutsigt att bita på naglarna som att slicka på en toalett. Hold your horses säger jag bara! Ingen har i alla fall gjort sina behov på mina fingrar, och jag är av den sorten som tvättar händerna många gånger per dag. Så hold your horses bara!

Fy fasen vad jag har haft ont i skallen idag. Har det fortfarande, inte ett skit som hjälper kan jag säga.

Inga kommentarer: