torsdag 30 december 2010

Julklapparna!!!!

Jag har ju glömt att blogga om julklapparna jag fick för snart en vecka sen- vilken katastrof av mig! Jag som fick så många fina saker som jag inte ens visste att jag behövde eller ville ha förrän jag fick dom. Nu ska vi se om jag kan räkna upp dom ur minnet:

- kastrull och en uppsättning bestick från IKEA.
- En Mystery 8-ball!
- Signerad bok av Björn Hellberg
- Jättestor temugg
- Fin glasskål med lock
- Två kaffemuggar
- Benvärmare
- Mysdress
- Några slantar
- Strykjärn

Säkert har jag glömt nåt, men det är ju sjukt många julklappar jag fick!!! Och ändå var det bara strykjärnet jag uttryckligen hade önskat mig :D
Nu är det snart nyårsafton, den värsta dagen på hela året. Jag längtar inte, ogillar starkt när det blir nytt år....

Inga kommentarer: