tisdag 14 december 2010

En kopp till

Tog över en timme mellan uppvaknande och frukost och tro det eller ej så smakar den något bättre då. Frukosten alltså, inte uppvaknandet. NU har jag precis hällt upp en kopp kaffe till samtidigt som jag sitter på facebook och en massa andra sidor också. Liksom Rix Morron Zoo på webradion, som gör hela morgonen komplett! Att börja dagen med ett skratt eller två kan ju aldrig vara fel, eller?
Har börjat ta hand om helgens tvätt som hängt på tork i duschen, fikc ju så lov annars hade jag inte fått plats i duschen själv. Hade hängt upp det i så pass många lager att det inte var riktigt torrt förrän idag....mmindre bra men gör ju inget egentligen. Så nu doftar det gott av syrén från mina kläder, lite fel årstid men kan ju aldrig vara fel det heller. Tänk om det istället hade funnits hyacint-sköljmedel! Vore ju inte helt fel :)

Annars sitter jag med mina två kronljus tända och tänker på det senaste dagarna och hur det faktiskt kommit sig att jag hunnit med så mycket som jag gjort. Jag tror att det här kommer gå bra faktiskt!

Inga kommentarer: