tisdag 8 april 2008

Den enda drog jag behöver

Vad skulle man göra utan kaffe? Jag har just fått i mig dagens första koppar och det känns först nu som man kan börja leva. Det i kombination med att ett i synnerhet trist seminarium är till ända. Äntligen!
Hela denna termin känns onödig och trist. Det finns inget som verkligen har vart roligt. Det är ytterst synd att man är tvungen att lägga ner mycket pengar och tid på sånt man inte tror man kommer ha nån nytta av. Det blir verkligen en befrielse när terminen är över vilket faktiskt är ganska snart.
Jag funderar på om jag ska ta mig en tur på stan och köpa en fördelsedagspresent till dyrran eller om jag ska gå hem och laga mat. Alternativet är att sitta kvar på skolan och läsa. Men det kan jag iofs göra hemma också.
Idag blir det ingen träning iaf. Har träningsvärk nu efter dansen i söndags.
Ikväll blir det plugga och se en film för skolans räkning.

Inga kommentarer: