onsdag 2 december 2009

Då var det bara en kvar....

....en julklapp kvar att köpa alltså. Igår hade jag tre att fixa- nu har jag bara en enda kvar! Och den fixar jag idag om jag hinner efter jobbet... Kommer bli helt perfekt bra detta!
Sen är julen i princip klappad och klar, haha!!! I år har den av nån anledningen kostat mer än vanligt utan att jag fattat hur det gått till. Och så är det bara den 2 december än!!!

Jaja. Fasen vad det är fint väder ute! Men jag har lovat mig själv att inte gå ut och frysa idag, kan ju vara därför som jag aldrig blir riktigt frisk från förkylningen. Så idag blir det inne-jobb på kontoret och med patienter.
Snart är det dags för patient-besök.
Men men. Sen är dagen nästan slut, tänkte försöka smita ett par minuter tidigare för att fixa den här julklappen jag har kvar.

Annars knatar jag på just nu, varken mer eller mindre. Ingen större arbetsglädje måste jag dessvärre säga..... Jag gör det jag ska och måste göra inget mer.
Det börjar verkligen kännas hur mycket det tar på krafterna att vara borta hemifrån så här pass länge. Tack och lov börjar jag kunna se ljuset i tunneln nu och det är så skönt att det finns inte!!!
Otroligt skönt är det att jag snart är tillbaka på hemmaplan.
Men innan dess ska en del vatten slyta under broarna. Och en del pepparkakor ska ätas också för den delen.

Inga kommentarer: