onsdag 2 december 2009

Luddigt i skallen

Sen jag tog influensavaccinet för två veckor sedan har jag varit mer eller mindre sjuk. Har nån slags förkylning som vägrar släppa taget. Känns som jag har bomull i huvudet, samtidigt som jag har hosta, ont i halsen och lite nedatt hörsel. Dessutom nyser jag och är allmänt snuvig. Dvs inge kul alls är det särskilt eftersom jag inte har tid att vara sjuk eller förkyld. Jag vill ju ligga på topp hela tiden, och prestera. Men sånt får man väl skjuta på tills man e riktigt frisk igen.
Jaja. Har varit och införskaffat munsårssalva för naturligtvis kommer munsåret som på beställning när man e lite förkyld. Jädrigt irriterande är det. Och fult.

Återigen jaja. Vad ska den här dagen bära med sig då månntro? Ska på studiebesök kl 10 och sen patientbesök. När jag väl har klarat av det kanske jag kan gå lite tidigare idag. Ska försöka komma ihåg att köpa papper att slå in mina paket i också, men det kommer jag säkert glömma. Dessutom tror jag att jag ska lägga mina kjulkort på lådan idag- dom är ju ändå klara trots att det är i väldigt god tid så då kan jag ju lika gärna skicka dom.

Inga kommentarer: