måndag 14 december 2009

På jobbet

Sitter nu alltså här framför datorn på kontoret. Ett väldigt kallt kontor för övrigt så jag är glad att jag valde polotröja idag. Är alltid sså kallt härinne. Men sen lär det blir svettigare när jag ska hålla föredrag för psykologerna, dels av nervositeten men också pga av värmen i konferensrummet. Betydligt varmare än vad jag är van från mitt kontor. Dock är jag inte så himla nervös, för jag tycker jag har lyckats få ihop en bra powerpoint att hålla mig till och har gått bra dom få gånger jag faktiskt övaat på föredraget. Men nog ska det bli skönt när det är över. Då kan man varva ner och ta det lugnt under resten av denna daag då vi bara ska ha möten fram till kl 16. Känns alltså väldigt skönt att vara först.

Hursomhelst. NU är det alltså måndag. Och på fredag åker jag upp till Umeå! Längtar så mycket att varje cell i min kropp skriker!!!
Ska bli bättre än bäst och skönare än skönt. Sen är det jul!!! På riktigt. Och gudarna ska veta att jag behöver det.

Inga kommentarer: