torsdag 3 december 2009

Katastrofalt gjort av mig

Jag missade skidskyttet helt och hållet igår! Insåg inte mitt misstag förran klockan var sju på kvällen och tävlingen redan var slut. Såg det först när jaag gick in på aftonbladet och såg att det blev svensk dubbelseger.... Åhhh så gärna jag hade velat se det! Men nu är det ju för sent så är bara att ta nya tag och försöka komma ihåg att se herrarnas tävling idag istället. Och då är det totalförbjudet att missa det!!!
Jaja. Är på jobbet nu i alla fall, har sysslat med att skriva journaler och förbereda mig lite inför handledningen som jag har och en och en halv timme. Samt planerat lite inför morgondagens uppgifter.
Hur som helst så känner jag mig rätt så omotiverad till att blogga för tillfället, men förhoppningsvis infinner sig motivationen lite senare under dagen eller kanske någon annan dag.
Dessutom är det så himla kallt här påmitt kontor trots att jag skruvat upp värmen till över 25 grader! Fattar inte alls varför.....så därför sitter jag med halsduk på mig just nu och småhuttrar.....