onsdag 16 december 2009

Mamma kommer hit!

Mamma ringde i morse och meddelade att hon tänkte ta sig en tur ner hit i eftermiddag! Blir ju jätte bra. Då slipper jag vara ensam och ha tråkigt i väntan på att det ska bli fredag och Umeå-resa. Får dra med henne på en shopping-tur på stan. Fast jag ska inte shoppa nåt. Tror jag. Eller snarare så borde jag inte. Men va fasen gör man, det är ju roligt ju :-/
Jaja. Lunch nu. Blev en promenad runt sjukhuset, men det var då inget nöje. Kallt som klåån i luften och dessutom motvind när man kom bakom sjukhuset. Så då blev det ju ännu kallare.
Jaja. Får ju va inne nu iaf, även fast det är orimligt kallt inomhus också, särskilt på mitt kontor. Och jag som glömde tjock-koftan idag. För trots en undertröja och blus ovaanpå den så fryser jag här på kontoret. Det är då verkligen inte 27 grader, som är det gradantal jag ställt in termostaten på.

Återigen jaja. Nog tjatat om det. Ska väl försöka få nåt vettigt gjort. Och hoppas på det bästa.

Inga kommentarer: