tisdag 8 december 2009

Hungrig och frusen

På senare tid har jag varit så otroligt frusen av mig. Händer och fötter är alltid som isbitar! På kvällen när jag ska sova ligger jag och försöker gnida fötterna mot varandra för att dom på nått maagiskt vis ska värma upp varandra. Brukar inte funka sådär överdrivet bra dessvärre. Detsamma gäller händerna. Just nu är dom som isbitar, alldeles stel, så det är nästan svårt att skriva på tangenterna!
Jaja. En väldigt rolig sak att blogga om jag vet.
Hur som helst så har jag ägnat de senaste tre timmarna till att jobba med en utredning som jag har gjort testdelen på än så länge. Har suttit och jävlats med manualer och poäng och annat sånt där jobbigt. Har dock fått lön för mödan, för jag har hunnit jättemycket på den tiden, mycket längre än jag trodde att jag skulle hinna. Vilket är en riktigt bra prestation med tanke på hur omotiverad jag känner mig. Vilken jädra tur att plugget snart är slut för min del, åtminstone fram till september nästa år. Ser fram emot att få jobba och få en riktig lön varje månad, ist för det löjligt lilla studiebidraget. Så det så.

Nu har jag i alla fall tagit paus från sammanställningen av utredningen, av den enkla anledningen att jag helt enkelt har kört fast. men med paus kanske man får ordning på skalllen igen och kan fortsätta. Annnars är det ju en dag imorgon också.

Inga kommentarer: